Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Marlene - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Marlene - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Blijf op de hoogte en volg Marlene

05 Januari 2017 | Nederland, Ottoland

De laatste dag in Nederland is aangebroken, morgen stap ik op het vliegtuig en gaat mijn reis beginnen. Het besef dat ik vier maanden in Ghana ga verblijven is er nog niet echt. De afgelopen dagen veel geregeld en gedaan, tijd doorgebracht met familie en vrienden en daar hoort ook het afscheid nemen bij.. en dat maakt deze dagen misschien wel een beetje extra zwaar. Van mij mag het nu gaan beginnen.

Op dit moment zit ik bovenop mijn koffer, want eigenlijk zit ik al aan mijn maximale kilo’s, maar er moet nog zoveel bij!

Morgenavond zal ik aankomen in Accra en daar zal ik verblijven tot maandag. Maandag stap ik in de bus op weg naar Tamale. Een busreis van 12uur, ik ben zeer benieuwd! ;-)

Lieve mensen, ik hoop dat ik mijn verhalen en avonturen met jullie kan delen vanuit Ghana. Maar dat komt vast goed!

Tot over 4 maanden ;-)

Liefs Marlene

• 05 Januari 2017 - 10:25

Ilona:

Ben je nou nog niet weg?

• 05 Januari 2017 - 10:27

Ilona:

de helft van m'n bericht is maar geplaatst... hier de rest!

succes met de laatste dingen en het afscheid nemen!
    een goede reis en een mooie tijd gewenst!
    xxx

• 05 Januari 2017 - 10:35

Tessa Van Oort:

Lieve lieve kiddo!
    Heel veel plezier in Ghana! Geniet van de mooie tijd en hopelijk mogen de mensen daar wat leren van jou kunde! Ik ben super trots op je!
    Dikke kuss tessa

• 05 Januari 2017 - 11:01

Danie IJzerman:

Lieve meid,
    Ik vind het super wat jij gaat doen, en ik ben heel benieuwd naar jou verhalen.
    Marlene jij bent verstandig genoeg, verstandig dat jij dit gaat ondernemen jou ouders mogen trots op jou zijn, hou vast aan alles wat je ma en pa je geleerd hebben.
    Weet dat jij nooit alleen bent God is met je. Goede reis een knuffel uit Brandwijk.

• 05 Januari 2017 - 11:08

Wendy Korevaar:

Heel veel plezier en we hopen veel mooie verhalen te mogen lezen van jouw avontuur
    dikke kus Wendy

• 05 Januari 2017 - 18:00

Rianne Van Wingerden:

Een goede reis en heel veel plezier, Gezond weer terug komen

Rianne

• 05 Januari 2017 - 20:55

Mirjam:

Ah...zo trots op je dat je dit avontuur aangaat! Je zult vast zo veel nieuwe mensen gaan ontmoeten dat je me helemaal niet mist, maar ik ga jou wel missen... :'-( Anyway...tot over 4 maanden... XXX

• 05 Januari 2017 - 23:03

Lenneke Bons :

Een hele goede tijd gewenst daar Marlene!!

• 07 Januari 2017 - 14:55

Lydia:

Hele goede reis Marlene, echt tof dat je dit doet, verbeter de wereld en geniet er van <3